повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови гарантії товару
Гарантії на товар поширюються в таких випадках
Монтаж виробів зроблений за всіма нормами проєктування (у кожній групі товарів свої норми з якими можна ознайомитися на посадковій сторінці)
Регулярне технічне обслуговування системи
Правильний добір марок сталі та товщини металу залежно від типу експлуатації системи.
На стандартні товари на сайті, які є в номенклатурі або картках товару.
Гарантія НЕ поширюється на
Втручання в системи уповноважених сервісних організацій
Під час транспортування виробів
У разі порушень умов зберігання
На індивідуальне виготовлення під замовлення
На метал китайського виробництва
На вироби виготовлені із сировини замовника
Умови повернення
Покупець має право повернути товар упродовж 14 календарних днів
За умови
товар не був в експлуатації;
збережені всі пломби та ярлики;
цілісність комплекту та паковання не порушена;
збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
Після повернення товару належної якості, а також якщо впродовж 14 днів неможливо усунути дефекти, що виникли з вини виробника, Ви матимете право:
отримати відповідний товар належної якості;
придбати інший товар із наявного асортименту з відповідними коригуваннями взаєморозрахунків.
Під час повернення/обміну товару клієнт оплачує адресну доставку на склад або самостійно привезе товар на огляд.
УВАГА!!!
Товар не підлягає поверненню або обміну, який був виготовлений під замовлення.
Товар якого немає в картках товару.
Групи товарів, як-от —
Димники, Витяжні парасольки, Відливи віконні, або будь-які інші, які виготовлялися під розмір замовника або в індивідуальному металі.
Умови бракованого товару
Наша компанія об'єднується замінити браковані вироби.
Щоб уникнути неприємностей під час обміну або повернення товару дотримуйтесь простих рекомендацій
Перевіряйте вироби на відділенні пошти на брак механічних пошкоджень (як вироби могли пошкодитися під час транспортування) Перед тим, як відправити ми робимо фото зовнішнього вигляду товару.
Перевіряйте комплектацію та розміри, які Вам надає менеджер перед тим, як отримати передоплату.
Що робити для повернення або обміну товару
Для повернення товару необхідно ОБ'ЄДНО зв'язатися з вашим менеджером і озвучити причину відмови або повернення (інформація для зв'язку електронна пошта tincraft.com@gmail.com або телефони на сторінці контакти).